LabEx TRAILCluster of Excellence
Cluster of excellence

CALL FOR ABSTRACTS - NEW DEADLINE: 3e Congrès National d'Imagerie du Vivant - CNIV 2019

le dimanche 04 novembre 2018
Dernière mise à jour jeudi 27 septembre 2018

The third edition of the Congrès National d'Imagerie du Vivant - CNIV 2019 will take place on February 5th-6th, 2019 at the Institut du Cerveau et de la Moelle épinière (ICM) in Paris.

Four sessions will be dedicated to imaging applications and four other sessions will focus on the contribution of artificial intelligence (AI) to imaging.

The new deadline to submit your abstracts online (2000 caracters max.) is November 4th, 2018.

Further details regarding the sessions, call for abstracts and practical details are available on the CNIV 2019 website: https://cniv2019.sciencesconf.org/

Figure dans les rubriques