LabEx TRAILCluster of Excellence
Cluster of excellence

TRAIL Conference - Dr Callot - May 18th

le vendredi 18 mai 2018 à 14h

The next TRAIL Conference will be given by Virginie Callot (Centre de Résonance Magnétique Biologique et Médical, UMR 7339, Aix-Marseille Université) on the "Avantages et challenges de l'imagerie de la moelle épinière à 7T".

It will take place on May 18th, 2018 at 02:00 p.m. in the conference room of the Centre de Résonance Magnétique des Systèmes Biologiques, Carreire campus (Zone nord, Bat. 4A, ground floor).

New! Ph.D students can validate 1 hour of training when participating to TRAIL conferences!

Dernière mise à jour vendredi 30 mars 2018
TRAIL Conference - Dr Callot - May 18th

TRAIL can support conferences organized by its community. If you wish to have more information on TRAIL Conferences, please contact Helene Katz.

Figure dans les rubriques