Université de Bordeaux
LabEx TRAILCluster of Excellence
Cluster of excellence

i-Share Health event: Addictions & stress, tendencies & realities amongst students

le mardi 10 octobre 2017 à 19h30
Dernière mise à jour lundi 09 octobre 2017

The Fondation Bordeaux Université invites you to its i-Share Health Evening on October 10th, 2017 at the Centre Broca Nouvelle Aquitaine (Neurocampus building, Carreire campus). The topic of the event is: Addictions & stress, tendencies & realities amongst students. The registration is free of charge but mandatory. The program and registration are available at this link.

Figure dans les rubriques